سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقایسه سخنان رهبری در پایان دولت ها !

بیانات رهبر انقلاب در آخرین دیدار دولت هاشمی با ایشان



· بخش قابل توجّهى از این، به خصوصیّات شخصِ آقاى هاشمى برمى‌گردد؛ یعنى واقعاً برخى از خصوصیات در ایشان هست که تأثیر تام و تمامى در این موفّقیتها داشته؛ از قبیل برخوردارى ایشان از روحیه کار – پرکارى – روحیه ابتکار و نوآورى و ورود در میدانهاى جدید و ناپیموده، همّت بلند در امر سازندگى و نترسیدن از طرحهاى بزرگ و اقدام کردن شجاعانه در مورد کارهاى بزرگ، شیوه مدیریّت باز که در ایشان وجود داشت و این به همکاران ایشان امکان مى‌داد که ابتکار و تلاش خودشان را به کار بیندازند و از آن استفاده کنند.


· ایمان عمیق به توانایى خود نیز نقش زیادى داشت. همچنین هوشمندى در شناخت مسائل و مضایق و پیدا کردن راه حلها، بخشى از خصوصیاتى است که بلاشک مؤثّر بود.


· جناب آقاى هاشمى، به عنوان یک روحانى انقلابى، کارآمد، متدیّن و متعبّد، براى مردم ما مطرح هستند و این خصوصیّاتى است که در ایشان هست.


· به طور مستمر – اقلاً هفته‌اى یک بار – جناب آقاى هاشمى با من ملاقات مى‌کردند. در این ملاقاتها و جلسات، گزارش کارها، طرح مسائل، طرح مشکلات، نظرخواهى و مشاوره در امور گوناگون نیز بوده است. این جلسات، جلساتِ پربرکتى بود.


· بنده دائماً شما را در طول این سالهاى متمادى دعا مى‌کردم؛ شخص آقاى هاشمى را به نام و حداقل در هر شبانه‌روزى یک مرتبه – و بیش از این – و شما را نیز همین طور، معمولاً دعا مى‌کردم. باز هم دعا خواهم کرد.


بیانات رهبر انقلاب در آخرین دیدار دولت خاتمی با ایشان



· به‌خاطر خدماتتان و زحماتى که کشیدید و تلاشهایى که انجام دادید، چه از شخص جناب آقاى خاتمى و چه از شما دوستان، صمیمانه سپاسگزارى کنم


· در سالهاى گذشته من شاهد تلاش پُرحجم و جدى جناب آقاى خاتمى و شما برادران و خواهران در همه‌ى زمینه‌ها بودم؛ این چیزى است که ما باید آن را نعمت بزرگى از نعم الهى بدانیم.


· الان پیوند عاطفى و محبت‌آمیزى که بین بنده و آقاى خاتمى هست، از آنچه در هشت سال پیش بوده، بمراتب مستحکم‌تر است؛ و این ناشى از خصوصیاتى است که من در این مدت در ایشان حس کردم. تدین و پایبندى و نجابت و روحیه‌ى نجیب ذاتىِ ایشان واقعاً جزو امتیازات و خصال برجسته در ایشان است......


· در میان خصوصیات ایشان، اگر من بخواهم روى یکى از آنها تکیه کنم، این است که ایشان در همه‌ى این مدت، دشمنانى را که کمین کرده و خیز برداشته بودند، ناامید کردند.....


· من همیشه در این مدت شماها را دعا کرده‌ام. آقاى خاتمى را حداقل در هر شبانه‌روز یک بار دعا کرده‌ام؛ یعنى در تمام این مدت شاید هیچ شب و روزى نبوده که من شخص ایشان را دعا نکنم.


بیانات رهبر انقلاب در آخرین دیدار دولت احمدی نژاد با ایشان



· همه فهمیدند که رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ى دوره‌هاى دیگر بود و هست.


· حجم کار بالا و تلاش خستگى‌ناپذیر و اعراض از آسایشها و آسودگى‌ها و امتیازاتى که معمولاً مسئولان کشورها در دنیا دارند؛ استراحت میکنند، تفریح میروند، امتیاز میگیرند؛ اینها را نخواستن، ندیدن، طلب نکردن، امتیاز بزرگى است که این دولت بحمدالله از این امتیاز برخوردار بود.


· یک نکته‌ى دیگر هم که در مورد این دولت در طول این هشت سال مورد نظرم بود و بارها هم به آن اشاره کردم، این است که این دولت بحمدالله توانست شعارهاى انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند.






نتیجه گیری شما با خواندن این مطلب چیست؟تفاوت سخنان آقا در دیدار آخر با دولت احمدی نژاد نسبت به دیگر دولت ها چیست؟
منبع:

نوشته شده در  جمعه 92/4/28ساعت  3:23 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()




نام ما را ننویسید، بخوانید فقط


سر این سفره گدا را بنشانید فقط


آمدم در بزنم، در نزنم می میرم


من اگر در زدم این بار نرانید فقط


میهمان منتظر دیدن صاحب خانه ست


چند لحظه بغل سفره بمانید فقط


کم کنید از سر من شرّ خودم را، یعنی


فقط از دست گناهم برهانید... فقط


حُرّم و چکمه سر شانه ام انداخته ام


مادرم را به عزایم ننشانید فقط


صبح محشر به جهنم ببریدم اما


پیش انظار گنهکار نخوانید فقط


پیش زهرا نگذارید خجالت بکشیم


گوشه ای دامن ما را بتکانید فقط


حقمان است ولی جان اباعبدالله


محضر فاطمه ما را نکشانید فقط


سمت آتش ببری یا نبری خود دانی


من دلم سوخته، گفتم که بدانید فقط


گر بنا نیست ببخشید، نبخشید اما


دست ما را به محرم برسانید فقط

 

استاد لطیفیان 



دیوانه شدم!

 

منبع:

http://www.nooreaseman.com/forum11/thread53052.html


نوشته شده در  پنج شنبه 92/4/27ساعت  3:14 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

چرا روحانی رای آورد؟ | حضور جلیلی یک اشتباه؟ | بحث و بررسی

http://www.nooreaseman.com/forum400/thread53035.html

 

دوستان عزیز حتما شرکت کنید!با تشکر


نوشته شده در  پنج شنبه 92/4/27ساعت  2:43 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

افطار چندصدهزار تومانی +سند 





برج میلاد این روزها منو ویژه افطار دارد. نان و پنیر و آش 15 هزار تومان، 25 گرم خاویار برای باز شدن اشتها 150 هزار تومان و.... این روزها که بسیاری از مردم به‌شدت درگیر مشکلات اقتصادی هستند جا دارد مسؤولان در شهرداری تهران همراه با مردم و رسانه‌ها با نهضت تحریم "افطاری اشرافی" همراه شوند.



رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدتی است موضوع سبک زندگی اسلامی را در کانون توجهات فرهنگی نظام تعریف کرده‌اند و در دیدارهایی که با مردم و مسؤولان دارند نیز این موضوع را از مهم‌ترین موضوعات جامعه بیان می‌کنند که باید در تمام حوزه‌ها به آن توجه لازم صورت گیرد. 
این در حالی است که برخی اماکن عمومی، همزمان در مسیری مخالف این رویکرد کلی در حال حرکتند و به جای ترویج مفاهیم بلندی مانند ساده‌زیستی، ساده‌خوری و ساده‌پوشی، به نقطه مقابل آن یعنی زیست اشرافی و غربی دامن می‌زنند.
برج میلاد این روزها منو ویژه افطار دارد. نان و پنیر و آش 15 هزار تومان، 25 گرم خاویار برای باز شدن اشتها 150 هزار تومان و.... این روزها که بسیاری از مردم به‌شدت درگیر مشکلات اقتصادی هستند جا دارد مسؤولان در شهرداری تهران همراه با مردم و رسانه‌ها با نهضت تحریم "افطاری اشرافی" همراه شوند.






منبع:جام


نوشته شده در  پنج شنبه 92/4/27ساعت  2:42 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

طرح افزایش بار معنوی روزه داران - رمضان92

http://www.nooreaseman.com/forum349/thread53025.html

 

بسیار مفید است! حتما ببیدنید!


نوشته شده در  چهارشنبه 92/4/26ساعت  9:9 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اهمیت علیم نورآسمان که مذهبی و مطالب اسلامی دارم
درمان ریزش مو با vorojax
کانال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روبیکا با سپاه سربازان رهبر
شرف الشمس چه مقالات مطالبی دارد؟
سپاه بزرگ سربازان رهبر ( بسیج ، سپاه ، ارتش ، فراجا )
لیست آیدی اینستاگرام بازیکنان تیم ملی فوتبال
[عناوین آرشیوشده]