سفارش تبلیغ
صبا ویژن

?

  

امروز می خاهیم یک مقاله خفن برای خرید انگشتر های فیروزه و غیره که در یک خبرگزاری بست آف د بست منتشر شده برای شما به صورت مختصر بزاریم حال کنید
چرا برای خرید انگشتر نقره انتخاب و توصیه ما فقط فروشگاه اینترنتی اسرارالشفاء است؟

?

اول از همه دست اول بودن ! شما بی واسطه از کارگاه مشهد که معدن سنگ های قیمتی و البته نقره است و نازل ترین قیمت به همراه بالاترین کیفیت را دارد خرید می کنید در نتیجه هم مبلغ کمتری می پردازید برای خرید انگشتر نقره و هم اینکه بهترین رو انتخاب و تهیه می کنید. دوم اینکه اعتبار این فروشگاه و اسبقه اون و البته داشتن مجوز در کنار ای نماد خیال شما رو از هر لحاظ راحت می کنه و بی دردسر و بی دقیقه لذت خرید اینترنتی رو برای شما به همراه میاره .

سوم و مهمتر گالری بزرگ این سایت که بیش از 1000 مدل داخل خودش داره و تقریبا انواع اقسام مدل ها با تنوع بالا در سنگ ها داره که مخاطب می تونه ساعت ها گشت گذار در بین تنوع بالای این سایت رو تجربه کنه و هر مدلی که تو ذهنش باشه و مدنظر باشه تجربه کنه . چهارم اینکه انشگتری که سفارش بدید سریع درب منزل تحویل می گیرید پنج هم اینکه فکر نکنیم در فضای مجازی برای انگشتر معروفتر از اسرارالشفاء بشناسید و دیده باشیم.

و اما اینکه برای ورود به این سایت کافی است در مرورگر خود آدرس www.340.ir  را تایپ کنید و وارد شوید چه با موبایل و یا تبلت و چه با لپ تاپ و رایانه های رومیزی سایت برای شما به خوبی نمایش داده خواهد شد ومی توانید نیازهای خود را برطرف کنید و تعامل داشته باشید.
نکات بسیار مهم و قابل توجه در خرید نقره جات

اول اینکه دور انگشتانتان را با یک نخ اندازه گیری کنید که موقع انتخاب محصول به درستی میزان دور انگشت خود و یا کسی انگشتر را تهیه می کنید وارد کنید تا بعدا مجبور به تغییر آن نشود ، دوم هم که اگر انگشتر برای انگشت های بلند انتخاب می کنید سعی کنید نگین های بیضی شکل و یا کلا طرح دار بزرگتر انتخاب کنید که جلوه خوبی داخل دستان داشته باشد ان شاء الله و سوم که انگشتر تنگ برای دستتان نگیرید که اذیت نشید چهارم هم اینکه از عقیق یمنی قافل نشوید که در احادیث و روایات برایش مطلب زیاد رسیده است.
انگشتر هدیه ای خوب برای مراسمات و حتی افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر

شاید بخواهید برای به دست اوردن دل شوهر خود یک انگشتر با نگین زیبا تهیه کنید که صد البته کار بسیار تاثیرگزاری است و بسیار جواب می دهد ، برای اینکار به بخش مردانه سایت مراجعه کیند و بستگی به سلیقه همسر خود از بین محصولات انخاب کنید ولیکن کماکان توصیه به عقیق یمنی است که خواص بیشتری نسبت به دیگر سنگ ها دارد . البته برای مناسبت های دیگر همچون تولد دوستان خود چه خانم و چه آقا نیز دستنبد و گردنبند و حتی ست های بسیار زیبا موجود است که تنوع بالا آن هم باعث می شود دست خالی بیرون نیایید . روز مرد نیز که کلا به همه توصیه می کنیم این نقره های چشم نواز و البته ماندگار رو از دست ندهند ، واقعا برای کادو دادن چی از انگشتر نقره که همیشه به دست خواهند کرد و همیشه همراه خواهند داشت بهتر است ؟

حلقه های وژه زوجین نیز وجود دارد که برای عشاق عزیز بسیار عالی خواهد بود.

یه نکته مهم دیگه هم هست که با هر بودجه و هر مبلغی می توانید تهیه کنید و نیاز خود را برطرف کنید که البته ارزان بودن قیمت ها دلیل بر کیفیت پایین نیست بلکه دلیل بر بی واسطه بودن و خرید مستقیم شما می باشد.

راهنمای کامل و جامع برای خرید انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه
احادیث و روایات در رابطه با سنگ های زینتی

در رابطه با عقیق : روزی جبرئیل بر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نازل شد و گفت : یا رسول الله ! پروردگارم بر تو درور و سلام می فرستد و می فرماید : انگشترت را در دست راست کن و نگین آن را هم عقیق قرار بده و به پسر عمویت علی نیز بگو انگشترتش را در دست راست کند و نگین آن را هم عقیق قرار دهد. پیامبر پیام جبرئیل را به علی علیه السلام رسانیدند . حضرت علی علیه السلام عرضه داشت : یا رسول الله عقیق چیست ؟ رسول خدا صلی الله علیه و آله  فرمود : عقیق کوهی در کشور یمن است .( مناقب : 3 / 302 ، بحارالانوار : 42/ 61 ، مستدرک : 3 / 293 ).

در رابطه با فیروزه و در نجف و یاقوت و....: - امام جعفر صادق (علیه السلام) :

امام صادق (علیه السلام) خطاب به مفضل فرمود : دوست دارم که هر مومنی پنج انگشتر در دست کند : عقیق ، فیروزه و یاقوت و حدید صینی و در نجف . مفضل پرسید : سرورم ، خاصیت و فضیلت دست کردن انگشتر در نجف چیست ؟ حضرت فرمود : هر کس انگشتر در نجف در دست کند و نگاه به آن کند ، خداوند برای هر نگاهی که به این نگین می‌اندازد ، ثواب یک زیارت ( اعم از حج یا غیره ) در نامه عمل او می‌نویسد که اجر و ثواب آن برابر با اجر و ثواب عمل پیامبران و صالحان است و اگر رحمت خداوند بر شیعیان نبود ، قیمت هر دانه نگین در نجف به قدری گران می‌شد که کسی توانایی خرید آن را نداشت ، لکن خداوند آن را بر شیعیان ارزان قرار داده و زیاد یافت می‌شود تا آن که همه شیعیان بتوانند از آن بهره ببرند.

همچنین می‌فرمایند :

نگاه کردن به فیروزه باعث شادابی روح و تقویت چشم می‌شود.

دست کردن آن سعه صدر (گشایش کار) و تحمل در برابر مشکلات را زیاد می کند.

باعث تقویت قلب شده و به آن نیرو می‌بخشد.

حاجت را برآورده و باعث تسهیل در کارها می‌شود.

و هچنین : کسی که انگشتر فیروزه در دست کند ، فقیر نمی شود و بی پول نمی ماند. التهذیب : 37/6 – وسائل الشیعه 403/14

البته احادیث و روایات در این زمینه بسیار زیاد است که از حوصله این مطلب خارج می باشد.

منبع:

https://www.hamshahrionline.ir/news/607040/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87

https://www.pinterest.com/pin/753930793874103104/

https://u.to/gmNlGw

https://bit.ly/3xt8Vyh

 

?


نوشته شده در  سه شنبه 100/3/25ساعت  4:32 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

?

  

رسانه های غیر رسمی استاد رحیم پور ازغدی به شرح زیر می باشد که در آنها کلیپ ها و سخنرانی های استاد رحیم پور ازغدی تحت پوشت قرار می گیرد و می توانید با دنبال کردن آنها به سخنرانی های به روز استاد رحیم پور ازغدی دسترسی داشته باشید و کمال استفاده را ببرید و همچنین اطلاع رسانی در رابطه با برنامه های استاد رحیم پور ازغدی در این کانال و پیج به روز صورت می پذیرد که می توانید بهره مند شوید

?

ایتا استاد رحیم پور ازغدی
https://eitaa.com/Ostad_Rahimpour_Azghadi
https://www.pinterest.com/pin/753930793873956166/
https://bit.ly/2RHwkN9

اینستا استاد رحیم پور ازغدی
https://www.instagram.com/ostad_rahimpour_azghadi/
https://www.pinterest.com/pin/753930793873956223/
https://bit.ly/3gov4qr

?


نوشته شده در  پنج شنبه 100/3/20ساعت  5:0 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

?

  

خیلی از شما عزیزان به دنبال چگونه خواندن نماز حرز امام جواد علیه السلام هستید و همچنین اینکه دوست دارید بدونید روایت اصلی این حرز چی می باشد و کدام کتب و کدام سند و مدرک ذکر شده است که همه به دنبال آن هستند ، سایت بهارنیوز در این رابطه مطلب خوبی نوشته که به شرح زیر است.

حرز امام جواد علیه السلام بیشتر در چه مواردی استفاده می شود
حرز امام جواد علیه السلام برای ابطال کردن سحر و جادو و بقیه موارد که امروزه دعا نویس‌های برای گره زدن مردم کار می‌کنند میتوان با به همراه داشتن حرز امام جواد علیه السلام از این دعا در عمان بود و اگر دعا یا سحری هم برای شما انجام داده باشن قطعا باطل میشود چون خود حرز امام جواد علیه السلام کلید خیلی از در‌های بسته هست.

?

سوال: حرز امام جواد علیه السلام برای دفع همزاد هم تاثیر دارد؟

جواب: همزاد وجود ندارد برای انسان، معنی همزاد از موجودی میاید که با متولد شدن انسان یک جن هم متولد بشود و همیشه همراه هم باشند و همزاد باعث آزار انسان شود، ولی خب جن و انسان تفاوت سنی خیلی میتونند داشته باشند مثلا انسان 60 الی 100 سال عمر می کند ولی جن بیش از 600سال همر میکند و این قانون همزاد بودن را از بین میبرد و دلیل بر این میشود که همزاد وجود ندارد و خرافات می‌باشد
ولی از این‌ها جدا باید گفت که امروزه خیلی از هموطن‌های خوبمون که دچار سحر و جادو و دعاهای شیطانی دعا نویس‌ها هستن اگر حرز امام جوادی تهیه کنند تا به بازوی راست خود ببندن همراه با دعای حرز که روی پوست آهو دست نویس شده باشد با آداب خواص خود بعد به دست شخصی صالح و بعد داخل نقره ای که روی نقره آیه مشحول دستنویس بشه داشته باشد میتواند از 80 اثر بی نظیر و معجزه آثار حرز بهره مند شود و از هر چه بلایا حفظ شود.
البته این حرز عزیز و معنوی چه در زمان دستنویس شدن و چه در زمان حتی نگهداری و به بازو بستن یا به گردن آویختن یکسری آداب دارد که بهتر است رعایت شود، اداب سختی نیست، مثلا یک نمازی است که باید خوانده شود و اینکه در روزهای قمر در عقرب نباید برای بار اول استفاده، شروع کرد. که با خرید و تهیه حرز امام جواد علیه السلام از فروشگاه اسرارالشفاء این موارد مورد نیاز برای رعایت همراه محصول برای شما عزیز ارسال خواهد شد، ان شاء الله

حرز امام جواد
خرید و نماز حرز امام جواد علیه السلام از سایت اسرارالشفاء
شاید با خود بگویید برای خرید این حرز معنوی و بسیار تاثیرگزار باید به کجا مراجعه کنیم تا بتوانیم با خیال راحت آن را تهیه کنیم، ما به شما فروشگاه اینترنتی اسرارالشفاء که بسیار باسابقه می باشد را برای تهیه انواع حرز امام جواد علیه السلام در بازوبند و یا استوانه ی نقره و... در هر نوع جای دعای که بخواهید وجود دارد، کافیت آدرس www.340.ir   را وارد کنید تا بتوانید از خدمات بی نظیر آن استفاده نمایید. برای آشنایی و دریافت راهنمایی در رابطه با آداب و نحوه نماز حرز امام جواد علیه السلام نیز وارد همین سایت اسرارالشفاء بشوید تا به طور کامل با حرز و مطالب آن آشنا شوید، ان شاء الله

حدیث و روایت حرز امام جواد علیه السلام
سید بن طاوس رحمه اللّه در ( مهج الدعوات ) روایت کرده از ابونصر همدانى از حکیمه دختر امام محمّد تقى علیه السلام آنچه که حاصلش این است که بعد از وفات امام مـحـمـّد تـقـى عـلیه السلام رفتم به نزد ام عیسى دختر ماءمون که زن آن حضرت بود جهت تعزیت او، دیدم که بسیار جزع و گریه به جهت امام مى کرد به مرتبه اى که مى خواست خـود را بـه گـریـه بکشد من ترسیم که زهره اش ‍ شکافته شود از کثرت غصه، پس در بین اینکه ما مذاکره مى کردیم کرم و حسن خلق و شرف آن حضرت را و آنچه حق تعالى به او مـرحـمـت فرموده بود از عزت و کرامت، ام عیسى گفت که ترا به چیزى عجیب خبر دهم که از هـمـه چـیزها بزرگتر باشد. گفتم: آن کدام است ؟ ام عیسى گفت: من دایم جهت امام غیرت مـى کـردم و مـراقب او بودم و گاه گاه سخنهاى سخت مى شنیدم و من به پدر خود مى گفتم پـدرم مـى گـفـتـم تـحـمـل کن که او فرزند پیغمبر است و وصله اى است از پیغمبر. ناگاه روزى نشسته بودم دخترى از در خانه در آمد و به من سلام کرد، گفتم: چه کسى ؟ گفت از اولاد عـمـار یـاسـرم و زن امام محمّد تقى علیه السلام ام که شوهر تو است، پس مرا چندان غـیـرت گـرفـت که نزدیک بود سر برداشته به صحرا روم و جلاء وطن نمایم و شیطان نزدیک بود که مرا بر آن دارد که آن زن را بیازارم، قهر خود را فرو بردم و با او نیکى کردم و خلعتش دادم.

نماز
 
چـون آن زن از پـیـش مـن رفـت نزد پدرم رفتم و گفتم با او آنچه دیده بودم و پدرم در آن حـالت کـه مـسـت لایـعقل بود اشارت به غلامى کرد که پیش او ایستاده بود که شمشیر مرا بـیـاور، شـمشیر گرفت و سوار شد و گفت که واللّه من مى روم و او را مى کشم، چون این صـورت از پدر خود مشاهده کردم پشیمان شدم و اِنّا للّهِ وَ انّا اِلَیْهِ راجِعُونَ خواندم و گفتم چـه کـردم بـه نفس خود و شوهر خود را به کشتن دادم. بر روى خود مى زدم و پس پدر مى رفـتـم تا درآمد به خانه اى که امام بود پیوسته او را با شمشیر زد تا او را پاره پاره کـرد پـس از نـزد او بیرون آمد من از پى او گریختم و تا صباح از این جهت خواب نکردم و چون چاشت شد نزد پدر آمدم و گفتم: مى دانى دیشب چه کرده اى ؟ گفت: نه، گفتم: پسر امـام رضا علیه السلام را کشتى، از این سخن متحیر شد و از خود رفت و بیهوش شد، بعد از سـاعتى به خود آمد و گفت: واى بر تو چه مى گویى ؟ گفتم: بلى ! رفتى بر سر او و او را بـه شـمـشیر زدى و کشتى. ماءمون اضطراب بسیار کرد از این سخن گفت یاسر خادم را بطلبید یاسر را حاضر کردند با یاسر گفت: واى بر تو! این چه سخن است که دخـتر من مى گوید؟ یاسر گفت: راست مى گوید، ماءمون بر سینه و روى خود زد و گفت: ( اِنّا للّهِ وَ اِنّا اِلَیْهِ راَجِعُونَ ) رسوا شدیم تا قیامت در میان مردم و هلاک شدیم، اى یـاسر برو و خبر آن حضرت را تحقیق کن و جهت ما خبر بیاور که جان من نزدیک است از تن بـیـرون آیـد.

یـاسـر رفـت بـه خـانه آن جناب و من به رخساره خود لطمه مى زدم پس زود مراجعت نمود و گفت: بشارت و مژدگانى اى امیر! گفت: چه خبر دارى ؟ گفت: رفتم نزد آن حضرت دیدم نشسته بود و بر تن شریفش پیراهنى بود و به لحاف، خود را پوشانیده بـود و مـسـواک مى کرد، من سلام بر او کردم و گفتم که مى خواهى این پیراهن که پوشیده اى بـه جـهـت تبرک به من دهى تا در او نماز کنم. و مرا مقصود این بود که به جسد مبارک امـام نـظـر کـنـم کـه آیا ضرب شمشیر هست یا نه، به خدا که همچون عاج سفیدى بود که زردى او را مـس کـرده بـاشـد و نـبود بر جسد او از زخم شمشیر و غیره اثرى، پس ‍ ماءمون گـریـسـت گـریستن دراز و گفت: با این آیت و معجزه هیچ چیز دیگر نماند و این عبرت است بـراى اولیـن و آخـریـن. بـعـد از آن یـاسـر را گـفـت کـه سوار شدن و گرفتن شمشیر و داخل شدن خود را یاد مى آورم و برگشتن خود را یاد نمى آورم، پس ‍ چگونه بوده است امر مـن و رفـتـن مـن بـه سوى او، خدا لعنت کند این دختر را لعنت شدید، برو نزد دختر و به او بگو که پدرت مى گوى به خدا قسم که اگر بعد از این از آن جناب شکایت کنى یا بى دسـتـور او از خـانـه بـیـرون آیى از تو انتقام مى کشم، پس ‍ برو به نزد ابن الرضا و سـلام مرا به او برسان و بیست هزار دینار جهت او ببر و اسبى که دیشب سوار شده بودم کـه او را ( شـهـرى ) مى گویند براى او ببر پس امر کن‌هاشمیین را که به جهت سـلام بـر آن حـضـرت وارد شـونـد و بـر او سـلام کـنند.

یاسر مى گوید: چنان کردم که مـاءمـون گـفته بود و سلام ماءمون را رسانیدم و مالى را که ماءمون فرستاده بود در پیش امام علیه السلام نهادم و اسب را عرضه کردم، حضرت بر آن زر نظر کرد ساعتى بعد از آن تـبـسـم نـمـود و فـرمـود: عـهـدى کـه مـیان ما و ماءمون بود همچون بود که هجوم کند به شـمـشـیـر بـر من ؟! آیا نمى داند که مرا یارى دهنده اى است که میان من و او مانع است. پس گـفـتـم: اى پـسـر رسـول خـدا! بـگـذار ایـن عـتـاب را بـه خـدا و بـه حـق جـدت رسول اللّه صلى اللّه علیه و آله و سلم که ماءمون چنان مست بود که نمى دانسته چیزى از ایـن کار و ندز کرده نذر راستى و سوگند خورده که بعد از این مست نشود و چیزى که مست کـنـنـده بـاشـد نـخورد؛ زیرا که آن از دامهاى شیطان است، پس هرگاه نزد ماءمون تشریف ببرى این سخنان را به روى وى نیاور و عتاب مکن. حضرت فرمود که مرا نیز عزم و راءى چـنـیـن بـود. بـعـد از آن جامه طلبید و پوشید و برخاست و مردم تمامى با آن حضرت نزد مـاءمـون آمـدند، ماءمون برخاست و آن جناب را در کنار گرفت و به سینه چسبانید و ترحیب کـرد و اذن نداد احدى را که بر او داخل شود و پیوسته با آن حضرت حدیث مى گفت، چون مجلس خواست منقضی شود حضرت فرمود: ای مامون من ترا نصیحتی می کنم قبول کن: مامون گفت: بلی آن کدام است یابن رسول الله ؟ فرمود: می خواهم که شب بیرون نروی چون من ایمن نیستم از این خلق نگونسار بر تو و نزد من دعایی است متحصن ساز نفس خود را به آن و حرز کن خود را به آن از بدیها و بلاها و مکروهات همچون که مرا دیشب از شر تو نگاه داشت، و اگر لشکرهای روم و ترک را ملاقات کنی و تمامی بر تو جمع شوند با جمیع اهل زمین از ایشان به تو بدی نرسد، اگر خواهی بفرستم آن را برای تو تا آنکه به واسـطـه آن از هـمـه آن چـیـزها ایمن باشى، گفت: بلى به خط خود بنویس و بفرست به سوى من، حضرت قبول نمود.

چون صباح شد حضرت جواد علیه السلام یاسر را نزد خود طلبید و به خط خود این حرز را نوشت و فرمود با یاسر که این را به نزد ماءمون ببر بگو جهت آن از نقره پاک لوله سـازد و آنـچـه بـعد از این خواهم گفت بر آن نقره نویسد و چون خواهد که بر بازو بندد وضـوى کـامل بگیرد و چهار رکعت نماز کند بخواند در هر رکعت ( حمد ) یک مرتبه و ( آیـة الکـرسـى ) و ( شـهـداللّه ) و ( والشمس و ضحیها ) و ( اللیـل ) و ( تـوحـیـد ) هر کدام را هفت مرتبه و چون از نماز فارغ شود بر بـازوى راسـت خـود بـنـدد تـا در مـحـل سـخـتـیـهـا و تـنـگـیـهـا بـه حـول و قـوه خـدا سـالم مـانـد از هرچه ترسد و حذر کند و مى باید که در وقت بازو بستن قمر در عقرب نباشد.
روایـت شـده کـه چـون مـاءمـون ایـن حـرز را از آن حـضـرت گـرفـت و بـا اهـل روم غـزا کـرد فـتـح کـرد و در هـمه غزوات و جنگها همراه داشت و منصور و مظفر شد به بـرکـت ایـن حـرز مـبـارک، و حـرز ایـن اسـت: ( بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم اَلْحَمْدُللّهِ رَبِّ الْعالَمینَ... ) (33)
تـا آخـر حـرز کـه مـعـروف اسـت بـه ( حرز جواد ) و نزد شیعه معروف است، و این موضع جاى نقل آن نیست.
قال العلامة الطباطبائى بحرالعلوم فى ( الدّرة ):
وَ جازَ فِى الْفِضَّةِ ما کانَ وِعاء
لِمِثْلِ تَعْویذٍ وَ حِرْزٍ وَ دُعاءٍ
فَقَدْ اَتى فیهِ صَحیحٌ مِنْ خَبَرٍ
عاضَدَهُ حِرْزُ الْجَوادِ الْمُشْتَهَرُ
منبع: عطاری آنلاین اسرارالشفاء
این مطالب مفید از سایت اینترنتی عطاری آنلاین اسرارالشفاء نقل شده است و در صورتی که تمایل دارید به صورت تخصصی تر با حرز آشنا شوید، پیشنهاد ما این است که حتما سری به این تارنما بزنید و از بخش‌های مختلف آن دیدن نمایید.

منبع:

https://www.baharnews.ir/news/276847/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9-%D8%AD%D8%B1%D8%B2-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%A2%D9%87%D9%88

https://www.pinterest.com/pin/753930793873934538/

https://bit.ly/2TcEIoi

?


نوشته شده در  پنج شنبه 100/3/20ساعت  4:44 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

?

  

خیلی ها دنبال انگشتر می گردند و خرید انلاین از فضای اینترنت بهترین نوع تهیه این محصول که انواع عقیق آن بسیار زیبا است محصوب می شود و بهتر است که نگاهی به نحوه تهیه آن بی اندازید.

حرز امام جواد این روزها در پیامرسان ها و یا سایت ها بیشتر تبلیغ می‌شود و اما نمیشه به همشون اعتماد کرد
من یه مشکلی ندارم که میخواستم ببینم حرز امام جواد علیه السلام تاثیر دارد برامون یا نه
این مشکل در خانواده امون زیاده
مثلا بحث و بگو مگو های زیادی بین من و همسرم پیش میاد و من توی خواص این حرز متوجه شدم که برای دعوا های زندگی تاثیر دارد یعنی برای افزایش مهر و محبت بین زوجین خوبه
جایی که بهم معرفی کردن برای خرید حرز امام جواد فروشگاه اسرارالشفاء هست و به آدرس www.340.ir توی این سایت که بیش از 1000محصول دارد مواد غذایی و انگشتر و لوازم آرایشی و... زیاد دارد و اون طوری که در نظراتش داشتم مطالعه میکردم خیلی ها هم اینطور به نظر میرسه که رضایت داشته اند از محصولاتی که از این سایت تهیه کردن
منم بین محصولاتی که داشت از انگشتر های طرح رهبری و انواع نقره جاتی که داره خوشم اومد و برای برادرم و همسرم میخواهستم روز جوان و روز مرد از اینجا خرید کنم تا با یک خرید هم تنقلات خوراکی برای بچه ها تهیه کنم و هم لوازم آرایشی برای خودم و هم انگشتر برای همسر و برادرم و هم حرز امام جواد علیه السلام تهیه کنم
این طوری همشون باهم میرسه دستم و خیالم راحتره از مبلغی که پرداخت میکنم
و اینکه چون نماد اعتماد داره و فروشگاه حضوری هم دارند خیلی برام آرامش بخشه این خرید که از یه جای معتبر دارم خرید میکنم
یک عدد از نظراتی که دیدم تو این فروشگاه درباره حرز امام جواد علیه السلام این بود
من هشت روزه حرز امام جواد علیه السلام خریدم و به بازوم بسته ام دیشب توی یک مغاطه کار میکردم کارم نصاب کولر اسپلیت هستش صاحب مغازه برادراش و خواهر زاده هاش رو آورده بود تا موتور کولر ببرن بالا که کولر توی طبقه سوم مغازه بود ببریم بالا بام، من گفتم برم از توی ماشین دریل بیارم اونا چهار نفری سوار آسانسور شدن رفتن طبقه سوم من نرسیده به ماشین صدای بلندی شد برگشتم دیدم هر چهارنفر از آسانسور سیمش قطع شده افتادن زمین هر چهارنفر پا و کمرشون شکسته بود ولی خوشبختانه همه زنده ماندن زنگ زدم آمبولانس آمد و بقیه ماجرا به برکت حرز امام جواد علیه السلام و ایمان به خدای متعال رفع شد.
اینطوریه که واقعا حرز امام جواد علیه السلام خیلی خوبه
حرز امام جواد علیه السلام همچنین بسیار برای جلوگیری از چشم زخم مفید می باشد و مکررا توسط علماء همراه داشتن آن توصیه شده است

فروش آنلاین انگشتر?

منبع:

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/03/13/2514884/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%82-%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AD%D8%B1%D8%B2-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D9%82%D8%B1%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%B4%D9%81%D8%A7%D8%A1

https://www.pinterest.com/pin/753930793873772600/

https://bit.ly/3vVF7K8

?


نوشته شده در  جمعه 100/3/14ساعت  12:53 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

?

  

کرونا و خرید آسان در خانه از فروشگاه آنلاین

پس از شیوع گسترده کرونا ، خرید کردن آنلاین رونق بیشتری داشت ، اما این سایت از سالهای قبل در بستر اینترنت شرایط خرید اسان و ارسال پستی را از طریق تارنمای سی صد چهل فراهم کرده بود و نیاز به شال کلاه کردن و رفتن به خیابان نبود ، کافی بود با گوشی و یا لپ تاپ خود وارد این تارنما شوید و کالای مدنظر خود را انتخاب کنید و چند کلیک آن را درب منزل خود دریافت کنید ، اما حالا با وجود شرایط کرونایی این نوع خریدها تبدیل به یک الزام در زندگی ما مردم شده است.

کرونا و خرید آسان در خانه از فروشگاه آنلاین اسرارالشفاء?

کرونا و خرید آسان در خانه از فروشگاه آنلاین

فروشگاه سی صد چهل با تلاش و موفقیت هایی که در بخش (ارسال به موقع) و (فروش زیاد) و (کیفیت عالی) و با نظر گرفتن زنجیره غذایی ارگانیک این بار می‌خواهد از دو محصول پر فروش و با کیفیت که استقبال خوبی دارد سر سفره های ما اشاره ای داشته باشد که ان شاء الله بتوانیم رضایت شما عزیزان را فراهم آوریم و محصولاتی با کیفیت را بر سر سفره های شما هموطنان گرامی قراردهیم ان شاء الله ، پس با ما همراه باشید تا انتهای مقاله با تشکر از شما

چند نوع سماق داریم؟

این روز ها سماق در رستوران ها یا بعضی از خانه ها هست، اما چه نوع سماقی؟
سماق ها چند دسته هستند

سماق قهوه ای

این نوع سماق با هسته اش خورد میشود که زیاد حالت ترش بودن یا رنگ قرمزی خود را از دست میدهد که معمولا در رستوران ها میشه مشاهده کرد که کیفیت درجه پایینی دارند و خواص سماق را به 50درصد کاهش میدهد

سماق قرمز

 

سماق قرمز?

این نوع سماق قرمز بدون هسته خورد میشوند و در درجه یک کیفیت جهانی هستند که از نظر ترش بودن خیلی عالی هستند
و 100درصد خواص آن کامل هست، این نوع سماق قرمز باعث میشود غذا بهتر حضم شود و ویتامین غذا بهتر جذب بدن شود

اگر می خواهید سماقی تازه و با کیفیت که مزه آن کاملا زیر زبان شما احساس شود با طعمی بی نظیر مستقیم از تولید به مصرف باشد ، تهیه کنید ، کار سختی در پیش ندارید ! به عطاری آنلاین سی صد چهل مراجعه فرمایید و سماق صادراتی ارسباران را به سبد خرید خود اضافه کنید تا به صورت پستی درکمترین زمان ممکن این محصول را درب منزل دریافت کنید و یک تیر دونشان بزنید ، هم لذت خرید آنلاین و هم لذت چشیدن طعم سماق اصل و تازه ارسباران خواص سماق ، برای رفع چربی کبد ، لاغر کننده ، جذب مقوی غذا بر بدن ، درمان بیماری های معده ،رفع کم خونی ، و…

بسیار مطلوب است که هنگام خوردن غذا سماق را روی ماست بریزید و نگران چاق شدن خود نباشید. عده ای بر این باور هستند که با مصرف سماق و ماست ، بدن بسیار سالم و بدون چاثس خواهد بود ، باعث کاهش میزان چربی و کلسترول می شود و علاوه بر کاهش چربی خون و جلوگیری از بیماری های قلبی از مشکل افزایش وزن جلوگیری می کند و می توان گفت با مصرف سماق و ماست بدن سالم تر می ماند

خوردن سماق و ماست توصیه ماست برای اینکه :

ماست به خاطر وجود بودن مقادیر زیادی از کلسیم و پروتئین در سلامت استخوان تاثیر گذار است. برای سالم ماندن روده توصیه می شود.

پیشگیری از دیابت

همچنین دو ماده غذایی ماست و شوید به دلیل تاثیر در کاهش وزن طرفداران زیادی به خصوص از سوی ورزشکاران دارند.

جلوگیری از پوکی استخوان در زنان باردار

کنترل فشار خون

چربی ¬های اضافی را نابود میکند، برای همین از آن برای کاهش وزن استفاده می¬شود.

کنترل قند خون

کمی عجیب و جالب به نظر می آید اما طعم نیز میتواند جزء خواص یک ماده غذایی به شمار آید . مزه ملس و دلچسب این ترکیب نیز جزء خواص خوردن ماست با سماق است . چرا که یک ترکیب بدطعم طرفداران چندانی را به خود جذب نخواهد کرد.

این نوع سماق(ارسباران) بیشتر در مناطق آذربایجان کاشت و برداشت می‌شود که یکی از با کیفیت ترین سماق های دنیا منسوب می‌شود این نوع سماق در عطاری آنلاین  با بسته بندی های متقیر به فروش میرسد

منبع :

https://magrooz.ir/buy-fresh-sumac/

https://www.pinterest.com/pin/753930793873741648/

https://bit.ly/3pj6iMC

?


نوشته شده در  پنج شنبه 100/3/13ساعت  7:56 صبح  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اهمیت علیم نورآسمان که مذهبی و مطالب اسلامی دارم
درمان ریزش مو با vorojax
کانال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روبیکا با سپاه سربازان رهبر
شرف الشمس چه مقالات مطالبی دارد؟
سپاه بزرگ سربازان رهبر ( بسیج ، سپاه ، ارتش ، فراجا )
لیست آیدی اینستاگرام بازیکنان تیم ملی فوتبال
[عناوین آرشیوشده]