سفارش تبلیغ
صبا ویژن

?

  

امروز می خاهیم یک مقاله خفن برای خرید انگشتر های فیروزه و غیره که در یک خبرگزاری بست آف د بست منتشر شده برای شما به صورت مختصر بزاریم حال کنید
چرا برای خرید انگشتر نقره انتخاب و توصیه ما فقط فروشگاه اینترنتی اسرارالشفاء است؟

?

اول از همه دست اول بودن ! شما بی واسطه از کارگاه مشهد که معدن سنگ های قیمتی و البته نقره است و نازل ترین قیمت به همراه بالاترین کیفیت را دارد خرید می کنید در نتیجه هم مبلغ کمتری می پردازید برای خرید انگشتر نقره و هم اینکه بهترین رو انتخاب و تهیه می کنید. دوم اینکه اعتبار این فروشگاه و اسبقه اون و البته داشتن مجوز در کنار ای نماد خیال شما رو از هر لحاظ راحت می کنه و بی دردسر و بی دقیقه لذت خرید اینترنتی رو برای شما به همراه میاره .

سوم و مهمتر گالری بزرگ این سایت که بیش از 1000 مدل داخل خودش داره و تقریبا انواع اقسام مدل ها با تنوع بالا در سنگ ها داره که مخاطب می تونه ساعت ها گشت گذار در بین تنوع بالای این سایت رو تجربه کنه و هر مدلی که تو ذهنش باشه و مدنظر باشه تجربه کنه . چهارم اینکه انشگتری که سفارش بدید سریع درب منزل تحویل می گیرید پنج هم اینکه فکر نکنیم در فضای مجازی برای انگشتر معروفتر از اسرارالشفاء بشناسید و دیده باشیم.

و اما اینکه برای ورود به این سایت کافی است در مرورگر خود آدرس www.340.ir  را تایپ کنید و وارد شوید چه با موبایل و یا تبلت و چه با لپ تاپ و رایانه های رومیزی سایت برای شما به خوبی نمایش داده خواهد شد ومی توانید نیازهای خود را برطرف کنید و تعامل داشته باشید.
نکات بسیار مهم و قابل توجه در خرید نقره جات

اول اینکه دور انگشتانتان را با یک نخ اندازه گیری کنید که موقع انتخاب محصول به درستی میزان دور انگشت خود و یا کسی انگشتر را تهیه می کنید وارد کنید تا بعدا مجبور به تغییر آن نشود ، دوم هم که اگر انگشتر برای انگشت های بلند انتخاب می کنید سعی کنید نگین های بیضی شکل و یا کلا طرح دار بزرگتر انتخاب کنید که جلوه خوبی داخل دستان داشته باشد ان شاء الله و سوم که انگشتر تنگ برای دستتان نگیرید که اذیت نشید چهارم هم اینکه از عقیق یمنی قافل نشوید که در احادیث و روایات برایش مطلب زیاد رسیده است.
انگشتر هدیه ای خوب برای مراسمات و حتی افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر

شاید بخواهید برای به دست اوردن دل شوهر خود یک انگشتر با نگین زیبا تهیه کنید که صد البته کار بسیار تاثیرگزاری است و بسیار جواب می دهد ، برای اینکار به بخش مردانه سایت مراجعه کیند و بستگی به سلیقه همسر خود از بین محصولات انخاب کنید ولیکن کماکان توصیه به عقیق یمنی است که خواص بیشتری نسبت به دیگر سنگ ها دارد . البته برای مناسبت های دیگر همچون تولد دوستان خود چه خانم و چه آقا نیز دستنبد و گردنبند و حتی ست های بسیار زیبا موجود است که تنوع بالا آن هم باعث می شود دست خالی بیرون نیایید . روز مرد نیز که کلا به همه توصیه می کنیم این نقره های چشم نواز و البته ماندگار رو از دست ندهند ، واقعا برای کادو دادن چی از انگشتر نقره که همیشه به دست خواهند کرد و همیشه همراه خواهند داشت بهتر است ؟

حلقه های وژه زوجین نیز وجود دارد که برای عشاق عزیز بسیار عالی خواهد بود.

یه نکته مهم دیگه هم هست که با هر بودجه و هر مبلغی می توانید تهیه کنید و نیاز خود را برطرف کنید که البته ارزان بودن قیمت ها دلیل بر کیفیت پایین نیست بلکه دلیل بر بی واسطه بودن و خرید مستقیم شما می باشد.

راهنمای کامل و جامع برای خرید انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه
احادیث و روایات در رابطه با سنگ های زینتی

در رابطه با عقیق : روزی جبرئیل بر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نازل شد و گفت : یا رسول الله ! پروردگارم بر تو درور و سلام می فرستد و می فرماید : انگشترت را در دست راست کن و نگین آن را هم عقیق قرار بده و به پسر عمویت علی نیز بگو انگشترتش را در دست راست کند و نگین آن را هم عقیق قرار دهد. پیامبر پیام جبرئیل را به علی علیه السلام رسانیدند . حضرت علی علیه السلام عرضه داشت : یا رسول الله عقیق چیست ؟ رسول خدا صلی الله علیه و آله  فرمود : عقیق کوهی در کشور یمن است .( مناقب : 3 / 302 ، بحارالانوار : 42/ 61 ، مستدرک : 3 / 293 ).

در رابطه با فیروزه و در نجف و یاقوت و....: - امام جعفر صادق (علیه السلام) :

امام صادق (علیه السلام) خطاب به مفضل فرمود : دوست دارم که هر مومنی پنج انگشتر در دست کند : عقیق ، فیروزه و یاقوت و حدید صینی و در نجف . مفضل پرسید : سرورم ، خاصیت و فضیلت دست کردن انگشتر در نجف چیست ؟ حضرت فرمود : هر کس انگشتر در نجف در دست کند و نگاه به آن کند ، خداوند برای هر نگاهی که به این نگین می‌اندازد ، ثواب یک زیارت ( اعم از حج یا غیره ) در نامه عمل او می‌نویسد که اجر و ثواب آن برابر با اجر و ثواب عمل پیامبران و صالحان است و اگر رحمت خداوند بر شیعیان نبود ، قیمت هر دانه نگین در نجف به قدری گران می‌شد که کسی توانایی خرید آن را نداشت ، لکن خداوند آن را بر شیعیان ارزان قرار داده و زیاد یافت می‌شود تا آن که همه شیعیان بتوانند از آن بهره ببرند.

همچنین می‌فرمایند :

نگاه کردن به فیروزه باعث شادابی روح و تقویت چشم می‌شود.

دست کردن آن سعه صدر (گشایش کار) و تحمل در برابر مشکلات را زیاد می کند.

باعث تقویت قلب شده و به آن نیرو می‌بخشد.

حاجت را برآورده و باعث تسهیل در کارها می‌شود.

و هچنین : کسی که انگشتر فیروزه در دست کند ، فقیر نمی شود و بی پول نمی ماند. التهذیب : 37/6 – وسائل الشیعه 403/14

البته احادیث و روایات در این زمینه بسیار زیاد است که از حوصله این مطلب خارج می باشد.

منبع:

https://www.hamshahrionline.ir/news/607040/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87

https://www.pinterest.com/pin/753930793874103104/

https://u.to/gmNlGw

https://bit.ly/3xt8Vyh

 

?


نوشته شده در  سه شنبه 100/3/25ساعت  4:32 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اهمیت علیم نورآسمان که مذهبی و مطالب اسلامی دارم
درمان ریزش مو با vorojax
کانال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روبیکا با سپاه سربازان رهبر
شرف الشمس چه مقالات مطالبی دارد؟
سپاه بزرگ سربازان رهبر ( بسیج ، سپاه ، ارتش ، فراجا )
لیست آیدی اینستاگرام بازیکنان تیم ملی فوتبال
[عناوین آرشیوشده]