سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وکتورها تصاویری با رزولیشن بالا هستن و از کیفیت بالای برخوردارن.این تصاویر به خاطر کیفیت بالای که داراند، مورد علاقه طراحان است. در این پست ما برای شما مجموعه 9 وکتور را آماده کردیم.سایز این تصاویر بسیار بالا بوده و کیفیت قابل توجه ای دارد. این وکتورها در دو فرمت EPS و JPG تهیه شده است. شما میتوانید اندازه این تصاویر را به اندازه دلخواه خود افزایش و کاهش دهید بدون اینکه شاهد افت کیفیت آن باشید. شما عزیزان میتوانید از این عکس ها در طراحی های خود استفاده کنید. امیدواریم این تصاویر مورد توجه شما واقع شده و اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید. «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>
نوشته شده در  یکشنبه 90/3/22ساعت  7:35 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

کاربران گرامی، امروز می توانید تمی زیبا برای ویندوز سون بهمراه با پس زمینه ی سو رئال، را با کیفیت بالا دریافت نموده و در صفحه بک گراند مانیتور خود از آن استفاده نمایید، امیدواریم بسته ی امروز بخش تصاویر مورد توجه شما واقع شده و اگر نظر یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید، «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>
نوشته شده در  یکشنبه 90/3/22ساعت  7:35 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

با روش عکاسی پانورمایی می شود از محیط اطراف با زاویه دید 360 در 180 درجه عکس گرفت. این بسته شامل4 تصویر باکیفیت از اماکن تاریخی و دیدنی مختلف است. کاربران گرامی می توانید از این تصاویر بسته به ذوق و سلیقه در اسکرین سیور مانیتور، از آنها استفاده نمایید. امیدواریم بسته ی هدیه امروز مورد توجه شما واقع شده و اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید. «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>
نوشته شده در  یکشنبه 90/3/22ساعت  7:35 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

تقویم گرافیکی ویژه خرداد ماه را می توانید بسته به ذوق و سلیقه خود دریافت نموده و با توجه به رزولوشن مانیتور خود در ابعاد مختلف «1024.768/ 1280.800/ 1280.1024/ 1440.900/ 1600.1200/ 1680.1050» استفاده نمایید، این مجموعه شامل 2 تصویر زیبا و دیدنی (در مجموع 18 تصویر) می باشد که در طراحی آن سعی شده تا نیاز کلیه کاربران را برطرف نماید، امیدواریم بسته ی گرافیکی امروز مورد توجه شما واقع شده و اگر نظر یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید، «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>
نوشته شده در  یکشنبه 90/3/22ساعت  7:35 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

این مجموعه شامل سی وهشت تصویر بسیار با کیفیت و زیبا است که به وسیله این تصاویر می توانید پس زمینه رایانه خود را زیبا تر کنید و در حین کار با رایانه خود از این عکس ها لذت ببرید، این مجموعه تصاویری با موضوعات : الکترونیکی، رایانه، اینترنت، ارتباطات، فضاهای رویایی تصویر سازی شده و ...در بر می گیرد. امیدواریم بسته ی هدیه امروز مورد توجه شما واقع شده و اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید. «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>
نوشته شده در  یکشنبه 90/3/22ساعت  7:35 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اهمیت علیم نورآسمان که مذهبی و مطالب اسلامی دارم
درمان ریزش مو با vorojax
کانال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روبیکا با سپاه سربازان رهبر
شرف الشمس چه مقالات مطالبی دارد؟
سپاه بزرگ سربازان رهبر ( بسیج ، سپاه ، ارتش ، فراجا )
لیست آیدی اینستاگرام بازیکنان تیم ملی فوتبال
[عناوین آرشیوشده]