سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجموعه بالا سری دیگری از تصاویر لایه باز تجاری مدرن و دیجیتالی با فرمت jpg.psd می باشد. کاربران طراح با کمی خلاقیت می توانند از بخش های مختلف این تصویر تجاری زیبا در طراحی های تبلیغاتی خود استفاده کنند. امیدواریم بسته ی امروز بخش تصاویر مورد توجه شما واقع شده و اگر نظر یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید، «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>
نوشته شده در  یکشنبه 90/3/22ساعت  7:35 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

این بار برای تبیانی های عزیز نرم افزار TUNEUP UTILITIES 2011 رو قرار دادیم که در این نسخه این نرم افزار می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. . کلیه تغییرات توسط مرکز نجات (RESCUE CENTER) TUNE UP نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است وهمچنین این نرم افزار تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد .
برخی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار :
•مدیریت برنامه های در حال اجرا در بخش SPEED OPTIMIZER
•پاک کردن تمامی میان بر های اضافی و بلا استفاده در سیستم و همچنین حذف فایل و پوشه های اضافه در بخش SHORTCUT CLEANER
•بهینه سازی اتوماتیک سیستم با یک کلیک
•مدیریت برنامه های نصب شده و حذف آن ها در بخش UNINSTALL MANAGER
•سازگاری با تمام نسخه های ویندوز
فایل اول نسخه نصبی و فایل دوم نسخه همراه (PORTABLE) می باشد.


]]>
نوشته شده در  یکشنبه 90/3/22ساعت  7:35 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

این بار تبیان با نرم افزار زیبای دیگری در خدمت شماست.همانطور که می دانید به علت استقبال گسترده ی کاربران جهانی از نرم افزارهایی که امکان گفتگو یا همان چت آنلاین را می دهند نرم افزارهای کمکی بسیاری روانه ی بازار گشته است . حال اگر شما دارای یک VIDEO CONFERENCE باشید و ویدیویی را در قالب یک وبکم مجازی به عنوان وبکم اصلی به نمایش بگذارید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید . این برنامه قادر است از ویدیوهایی با فرمت AVI, ASF, FLV, MP4,MPEG, MPG, RAM, RM, RMVB, WMV و... پشتیبانی کند و با نرم افزار های پیام رسان مختلف مانند : MSN, CAMFROG, SKYPE, ICQ, AIM, PALTALK, YAHOO MESSENGER, ANYWEBCAM و.... سازگاری دارد.البته شما امکان SWITCH بین وبکم مجازی و واقعی را دارید این برنامه از اکثر فرمت های تصویری و فرمت های عکس پشتیبانی می کند و همچنین سازگار با نسخه های ویندوز می باشد.


]]>
نوشته شده در  یکشنبه 90/3/22ساعت  7:35 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

1 تم زیبا و با کیفیت با آیکون های جالب و متفاوت و پس زمینه زیبا برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 5 و سیمبین 3 برای شما دوستان عزیز آماده شده است.


]]>
نوشته شده در  یکشنبه 90/3/22ساعت  7:35 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

تقویم گرافیکی ویژه خرداد ماه را می توانید بسته به ذوق و سلیقه خود دریافت نموده و با توجه به رزولوشن مانیتور خود در ابعاد مختلف «1024.768/ 1280.800/ 1280.1024/ 1440.900/ 1600.1200/ 1680.1050» استفاده نمایید، این مجموعه شامل 2 تصویر زیبا و دیدنی (در مجموع 18 تصویر) می باشد که در طراحی آن سعی شده تا نیاز کلیه کاربران را برطرف نماید، امیدواریم بسته ی گرافیکی امروز مورد توجه شما واقع شده و اگر نظر یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید، «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>
نوشته شده در  یکشنبه 90/3/22ساعت  7:35 عصر  توسط hamed 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اهمیت علیم نورآسمان که مذهبی و مطالب اسلامی دارم
درمان ریزش مو با vorojax
کانال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روبیکا با سپاه سربازان رهبر
شرف الشمس چه مقالات مطالبی دارد؟
سپاه بزرگ سربازان رهبر ( بسیج ، سپاه ، ارتش ، فراجا )
لیست آیدی اینستاگرام بازیکنان تیم ملی فوتبال
[عناوین آرشیوشده]